El Club Patí Taradell va tornar a la competició després d’un parèntesi d’algunes setmanes amb una derrota clara a la pista del Palafrugell. Els taradellencs no van tenir cap opció en un partit que van perdre per 9 a 2.
Al minut i mig d’iniciar el partit els locals ja van fer l’1 a 0. Però el Taradell va saber reaccionar bé i als cinc minuts Arnau Gangonells va fer l’empat a 1. Poc després Gil Canal va poder tornar a marcar en una falta directa que va aturar el porter. En canvi, els locals sí que van aprofitar una falta directa als 7 minuts per tornar-se a avançar. A l’equador del primer temps va arribar el 3 a 1, i poc després un penal per als locals que no van aprofitar. A 10 minuts pel descans, però, el Palafrugell va fer el 4 a 1. Tres minuts després, en una falta directa, va arribar el cinquè. Poc després en la tercera targeta blava que veien els taradellencs, va arribar el 6 a 1 en una nova falta directa. Tot i això, abans del descans Gil Canal va posar el 6 a 2.
A la segona part, amb tot pràcticament decidit, el Palafrugell va sentenciar només començar marcant el 7 a 2. Els minuts van anar trascorrent i a 9 minuts pel final va arribar el 8 a 2. Ja a la part final va tancar-se el marcador amb el 9 a 2 definitiu. El CP Taradell segueix penúltim amb només 4 punts.